keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Himoshoppaaja säästökuurilla (ainakin toistaiseksi)

                                                             Mooi<3

 Sain viime viikolla tehtyäni itselleni pankkitilin Nordeaan, jonka seurauksena säästökärpänen pisti minua. Ihme kyllä tämä  on aivan totta! Normaalisti pistän rahaa palamaan samantien, kun saan sitä, mutta en tällä kertaa. Viime shoppausreissultani jätin ostamatta yhdet ihanat tennarit ja kahden kasvoputsarin sijaan ostin vain yhden. Nyt monet varmaan ajattelevat, että olen hirveä himoshoppaaja ja se on kyllä osittain totta. En vain pysty olla ostamatta mitään, jos olen kaupoilla. Sen takia pitäisi varmaan vähentää ostosreissuja. Nyt olen päättänyt olla ostamatta enää kesävaatteita, sillä kappini ovat pullollaan niitä (aivan kirjaimellisesti).

 Kävin viime tammikuussa Keniassa ja näin konkreettisesti, miten ihmiset elävät köyhyydessä. Se hillitsi ostosmaniaani vähäksi aikaa, mutta nyt taas pieni piru päässäni käskee minua ostamaan kaikkea mihin on varaa. Täytyy vain hakata päätä seinään ja olla lähtemättä ostoksille. Olen myös sopinut itseni kanssa, että jokainen säästetty 100€ menee pankkitillilleni. Toivotaan, että tämä ei ole vain toiveajattelua. Pyydän jo etukäteen anteeksi, sillä pistäydyin toissapäivänä kaupungilla ja tavaraa lähti jälleen mukaani. Puolustuksekseni voin sanoa, että osa oli alennuksessa :)
Jos teillä on säästövinkkejä kertokaahan niitä ihmeessä (kaikki apu on tarpeen)!
Lorealin vedenkestävän silmämeikin poistoaine
Biothermin kasvojen puhdistusaine
Niken urheilurintaliivit

Neutrogenan kosteusvoide epäpuhtaalle iholle
 T: Essi<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti